2016年1月3日 星期日

冇啦啦點解會突然成面爆瘡咖?

CLEAN SKINCARE小知識-冇啦啦點解會突然成面爆瘡咖?

今篇係2016年既第一篇,先祝大家心想事成,身體健康,新年快樂*^^*!經過小休後,小編我會繼續寫多d分享和心得比大家!如果有乜想知或者想我分享既話,可以留言比我地既Facebook專員或What's app我地中心同事,佢地會pass俾我架啦^^

好,今篇既分享就係『冇啦啦突然成面爆瘡』,其實就唔會無啦啦既(lll---__---),暗瘡既出現其實都係反映出身體某部份需要我地去警惕或調整,所以只要我地能夠了解問題係邊,之後對症下藥就能回復靚靚皮膚啦.

以下會講有邊d可能性會引發暗瘡,如何處理,最後點保養:
  • 身體機能-賀爾蒙失調:令賀爾蒙失調有好幾種原因,但常見的有:月經前後,情緒壓力,夜訓.這幾種都會導致暗瘡滋生因為荷爾蒙既轉變,會令身體產生變化如:精神較為緊張,內分泌失調,煩躁,失眠,焦慮不安,等...而當荷爾蒙轉變時,體內既黃體素會刺激皮脂分泌油脂,當過多既油脂積聚係皮脂腺,就會容易使毛孔阻塞,導致形成暗瘡.又或者因為情緒影響,令我地係飲食或日常生活打亂,導致免疫力下降,失眠,脾氣失控等,最終會在面上或身體上反映出黎. 
  • 建議:生理期時要保持心情平靜,心境開朗 ,如有壓力就要輕鬆地面對,千祈唔好忽視哦!可選擇和朋友去行下山,做下一d平時唔會做既運動,又或者搵一間人少而安靜既咖啡店,睇下書上下網,舒服又寧靜地渡過一天.
  • 飲食習慣:因某原因突然愛上炸物,甜食,濃口味,豐富脂肪食品等都會令面上和身體出現暗瘡哦,特別係炸物和豐富脂肪食品會另暗瘡更加地失控出現,因為該食品含有反式脂肪和飽和脂肪,更有人造反式脂肪!這些脂肪難以分解和排出體外,最終被身體吸收,令身體機能受損,皮脂分泌過剩,產生暗瘡,壞膽固醇提升,體重提升等. 
  • 建議:日常生活難以避免零接觸以上食物,但就要控制食既次數和量,另外多食蔬菜水果黎平衡身體消化系統和營養.
  • 日常生活:經常因為上網,打機,工作或出街玩而減少了作息時間,打亂了身體內部運作,令體內冇法正常修復,排毒,調節等,最終體內毒素會從皮膚排出,產生暗瘡,敏感等症狀.
  • 建議:上網,打機,出街玩可以自己控制,工作有時難以避免,但如果只要將時間好好安排,分配好工作表,時間還是可以騰出黎既,而作息時間最好11點前,將房間所有光線熄掉或遮住,因為如果有光線,大腦唔會進入熟睡狀態,就算眼睛是閉上亦都一樣,因為光線可在眼縫或眼皮穿透過. 
  • 護膚:用太油膩和高營養既護膚品和面膜會令毛孔閉塞,產生暗瘡,另外清潔亦要選擇不含化學清潔成份既洗面產品,因為化學成份亦會令皮膚水油失衡,產生暗瘡.
  • 建議:避免使用以上既產品,如果係暗瘡期間,避免使用磨沙產品,因為磨沙會有機會整損暗瘡,之後暗瘡菌會跟住你洗面手勢分佈全面,擴大暗瘡範圍.另外枕頭套亦要比平時換得更密,防治暗瘡菌傳染面部其他地方.
其實皮膚狀況係可以控制和保持的,只要我地多d去了解自己身體,愛護多d自己既皮膚和保持身體健康,咁暗瘡生小左,皮膚靚左,人都sharp晒啦!

如果想免費做一次皮膚分析,可以用以下方式聯絡我們,另外我地中心亦為第一次光臨既顧客提供一次免費激光去斑體驗,可在旁邊既連結登記哦:http://www.cleanskincare.com.hk/zh/free-trial-2015.html